Znamy pierwszych prelegentów 4 edycji.

Połowa wakacji to dobry moment, aby opublikować pierwszą listę prelegentów tegorocznej edycji 100% Retail & Fashion. Jak co roku, tak i tym razem zaprosiliśmy na naszą scenę specjalistów z branży mody. Każdy z nich ma różne doświadczenie – od wizerunku po e-commerce. To co ich łączy to pasja do mody i ogromna wiedza, którą dzielą się chętnie z innymi.

Poznajcie pierwszą 12:

Maria Eriksson – fotografka, pracuje dla największych marek modowych a także kosmetycznych. Przez ostatnie dziesięć lat pracowała dla klientów z różnych sektorów rynku, co pozwoliło jej zdobyć ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu komunikacji marek z branży fashion.

Jadwiga Janik – e- commerce manager marki Deni Cler Milano. Internet i digital marketing „freak”. Pomysłodawczyni i organizatorka akcji „Bądź oryginalna. Nie kupuj podróbek!”. Twórczyni showroomu dla polskich designerów on-line: Mondrianista.com.

Jadwiga Janik – Kocha modę, która jest jej pasją i sztukę, z którą była związana zawodowo (pracowała m.in. w Centralnym Muzeum Włókiennictwa oraz Muzeum Sztuki w Łodzi). Bloga założyła w wieku 58 lat aby łamać stereotypy o „starych babach” źle ubranych. Bierze udział w programach i konferencjach, które takie myślenie pozwalają zmieniać.

Magdalena Korol – Prezes Instytutu Prawa Mody. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, jak również prawie mody (Fashion Law), które od kilku lat promuje i rozpowszechnia w Polsce.

Joanna Kosman – kierownik marketingu w Answear.com – jednego z największych sklepów multibrandowych w Polsce. Skoncentrowana w swych działaniach na niestandardowych działaniach wzmacniających świadomość marki i jej wizerunek.

Małgorzata Milewska – Malinowska – dyrektor ds. sprzedaży w firmie Real Line. Skupiona na potrzebach klientów. Dzięki uważnej obserwacji rodzących się trendów, potrafi skutecznie dostosować rozwiązania do wymagań danej marki.

Jakub Orłowski – CEO i współzałożyciel Lettly – od ponad 6 lat związane z branżą modową i marketingiem on-line. Współtworzył potęgę social media takich marek jak Lilou, Local Heroes czy GodSaveQueens. Współpracował z influencerami od czasu, gdy największy profil na Instagramie w Polsce liczył 60,000 obserwujących.

Rilla Pawlaczyk – założycielka marki bieliźnianej Rilke Philosophy, nagrodzonej tytułem “Odkrycie roku 2015” przyznawanym przez magazyn Elle.

Agnieszka Pliszka – specjalista ds. produkcji i logistyki w firmie Real Line. Odpowiada za tworzenie nowych produktów, w tym projektów dedykowanych konkretnym markom odzieżowym.

Wojciech Ponikowski – założyciel i dyrektor kreatywny Grupy Futu, która od lat zajmuje się wizerunkiem marki Solar. Odpowiedzialni są za przeprowadzenie jej procesu rebrandingu.

Arieta Prusak – założycielka i właścicielka agencji kreatywnej MOXIE. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji marek modowych. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie.

Zuzanna Śleszyńska – COO i współzałożycielka Lettly – od początku swojej pracy zawodowej związana z branżą e-commerce i mobile. Zawsze na bieżąco z trendami w szeroko pojętym biznesie fashion-tech. Odpowiadała za wdrożenie systemu Lettly w ponad 100 firmach modowych w Polsce.