Do grona naszych prelegentów tegorocznej konferencji dołącza marka E-obuwie.pl.

E-obuwie.pl zajmuje się sprzedażą obuwia on-line poprzez wykorzystanie wiodących na rynku innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań, dzięki czemu oferuje klientom najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe. Marka wykorzystuje przewagi konkurencyjne oraz doświadczenia w zakresie e-commerce do zwiększenia udziału w europejskim rynku sprzedaży obuwia i odzieży on-line, który podlega silnym strukturalnym zmianom napędzanym postępem technologicznym i rosnącymi oczekiwaniami klientów. Szybki wzrost spółki w Polsce oraz 13 innych rynkach europejskich i jest dowodem na efektywność przyjętego modelu biznesowego.

O budowaniu doświadczenia użytkownika w fashion eCommerce w oparciu o prognozowanie zachowań konsumenckich opowie Maria Gola, która w e-obuwie.pl zajmuje się m.in. kierowaniem działem odpowiedzialnym za projekty z zakresu UX, CX oraz strategii kontentowej.