Już jest – lista pierwszych prelegentów 4 edycji 100% Retail & Fashion. Kogo usłyszymy w tym roku?

Połowa wakacji to dobry czas, by opublikować pierwszą połowę tegorocznych prelegentów.
Jak co roku, tak i tym razem na naszą scenę zaprosiliśmy specjalistów z branży fashion, którzy opowiedzą o prowadzonych projektach, podziela się swoją wiedzą z zakresu od wizerunku po wsparcie sprzedaży.

Wojciech Ponikowski – założyciel i dyrektor kreatywny Grupy Futu, w tym Futu Creative, które od kilku lat ściśle współpracuje z marką Solar. Są odpowiedzialni za przeprowadzenie jej procesu rebrandingu. Współpraca zaowocowała nowym, minimalistycznym wizerunkiem, spójnym z wartościami marki. Futu odpowiedzialni są również za identyfikację wizualną, sesje zdjęciowe czy wydawany pod szyldem marki magazyn.

Rilla Pawlaczyk – założycielka marki bieliźnianej Rilke Philosophy, nagrodzonej tytułem – „Odkrycie Roku 2015” przyznawanym przez magazyn Elle. Rilke to przede wszystkim lekkość, wygoda i naturalność. Choć bielizna jest niezwykle zmysłowa to zawiera w sobie dużą subtelność. Te cechy można łatwo dostrzec również w kampaniach reklamowych, które urzekają prostotą i realizmem.

Małgorzata Milewska- Malinowska – dyrektor ds. sprzedaży w firmie Real Line. Cechuje ją świetne rozeznanie rynku i potrzeb klientów. Dzięki uważnej obserwacji rodzących się trendów jest cennym źródłem pomysłów, nad którymi pracuje zespół projektowy. Równie skuteczna w pracy z klientem, który ma swoją „wizję”, jak i tym, którego trzeba zainspirować lub pomóc wypracować rozwiązanie „szyte na miarę” danej marki.

Agnieszka Pliszka – specjalista ds. produkcji i logistyki w firmie Real Line. Odpowiada za tworzenie nowych produktów, w tym projektów dedykowanych konkretnym markom odzieżowym. W swojej pracy łączy zdobyte wykształcenie z zakresu socjologii i wiedzę specjalistyczną z dziedziny manekinów, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Arieta Prusak – założycielka i właścicielka agencji kreatywnej MOXIE. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji marek modowych. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie.

Maria Eriksson – fotografka, absolwentka Łódzkiej Szkoły Filmowej oraz New School University w Nowym Jorku. Pracuje dla największych marek modowych i kosmetycznych na świecie. Przez ostatnie dziesięć lat pracowała dla klientów z różnych sektorów rynku, co pozwoliło jej zdobyć ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu komunikacji marek z branży fashion.

Magdalena Korol – prezes Instytutu Prawa Mody – fundacji kompleksowo wspierającej branżę kreatywną. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, jak również prawie mody (Fashion Law), które od kilku lat promuje i rozpowszechnia w Polsce.

Jadwiga Janik – e- commerce manager Deni Cler Milano. a początku drogi zawodowej związana z PRem i marketingiem mody – głównie rodzimych, niezależnych marek i projektantów. Pomysłodawczyni i organizatorka akcji „Bądź oryginalna. Nie kupuj podróbek!”. Twórczyni showroomu dla polskich designerów on-line: Mondrianista.com.

Jakub Orłowski – CEO i współzałożyciel Lettly – od ponad 6 lat związane z branżą modową i marketingiem on-line. Współtworzył potęgę social media takich marek jak Lilou, Local Heroes czy GodSaveQueens. Współpracował z influencerami od czasu, gdy największy profil na Instagramie w Polsce liczył 60,000 obserwujących.

Zuza Śleszyńska – COO i współzałożycielka Lettly – od początku swojej pracy zawodowej związana z branżą e-commerce i mobile. Zawsze na bieżąco z trendami w szeroko pojętym biznesie fashion-tech. Odpowiadała za wdrożenie systemu Lettly w ponad 100 firmach modowych w Polsce.

Jadwiga Jonik – autorka bloga o modzie fashion50plus.pl. Kocha modę, która jest jej pasją i sztukę, z którą była związana zawodowo (pracowała m.in. w Centralnym Muzeum Włókiennictwa oraz Muzeum Sztuki w Łodzi). Bloga założyła w wieku 58 lat aby łamać stereotypy o „starych babach” źle ubranych. Bierze udział w programach i konferencjach, które takie myślenie pozwalają zmieniać.

Joanna Kosman – kierownik marketingu w Answear.com – jednego z największych sklepów multibrandowych w Polsce. Skoncentrowana w swych działaniach na niestandardowych działaniach wzmacniających świadomość marki i jej wizerunek. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży odzieżowej, współtworzyła i prowadziła projekty dla m.in. H&M, Reserved, House, TopSecret, s.Oliver.