O doświadczeniach zakupowych w omnichanel na podstawie projektu badawczego „Need4shopping by PBS” opowie związana od 15 lat z badaniami, kierownik zespołu badawczego w firmie PBS Aleksandra Morawska-Wagner oraz współzałożycielka i współwłaścicielka dziecięcej marki odzieżowej KUKUKID Marta Oźóg-Orzegowska.

Projekt badawczy „Need4shopping by PBS” został zrealizowany na 7 międzynarodowych markach odzieżowych posiadających sklepy stacjonarne w Polsce (Zara, Reserved, Mango, Mohito, Stardivarius, Diverse, Orsay), 3 polskich markach odzieży dziecięcej  prężnie rozwijających się w e-commerce i mediach społecznościowych (Kukukid, Booso, Zombie Dash) oraz 3 multibrandowych sklepach internetowych (Answear, About you, Zalando). 

Podczas konferencji 100% Retail&Fashion będziecie mogli usłyszeć,  jak aktualnie obsługiwany jest klient, jakie są jego oczekiwania oraz jakie są pozytywne i negatywne doświadczenia klientów z procesu zakupu odzieży.