NIE WIESZ CO WYDARZYŁO SIĘ W ŚWIECIE MODY W OSTATNIM TYGODNIU? 
NIC STRACONEGO!
Z nami zawsze będziesz na bieżąco. 
Najnowsze projekty marek modowych i zaskakujące współprace, a także rynek finansowy, CSR i marketing w branży fashion. 
Cotygodniowa dawka newsów 100% Retail&Fashion, czyli głos branży modowej w pigułce.


Zmiana zachowań klientów będzie dłuższa – analiza Deloitte.

Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP podczas EEC Online: Klienci będą szukać rzeczy trwalszych, choć nieco droższych.

8 na 10 respondentów zapowiada, że mimo zakończenia pandemii, nadal będą oszczędzać i wydawać mniej – badania amerykańskiej agencji badawczej Harris Poll.

.

Artur Kazienko, prezes zarządu Kazar o sytuacji w branży i negocjacjach z wynajmującymi.

Normalizacja sezonów i koniec z wielkimi wyprzedażami – list otwarty do branży mody.

.

Natalia Hatalska podczas EEC Online o trendach, które już się zaczęły lub będą widoczne w najbliższej przyszłości w branży retail.

Skuteczne inwestycje i sprzedaż producenta drewnianych akcesoriów lifestylowych Plantwear.

Amazon Fashion – nowa platforma internetowa z ubraniami niezależnych marek.

Social media wsparciem w podejmowaniu modowych decyzji zakupowych – badanie Grupy Domodi.