NIE WIESZ CO WYDARZYŁO SIĘ W ŚWIECIE MODY W OSTATNIM TYGODNIU? 
NIC STRACONEGO!
Z nami zawsze będziesz na bieżąco. 
Najnowsze projekty marek modowych i zaskakujące współprace, a także rynek finansowy, CSR i marketing w branży fashion. 
Cotygodniowa dawka newsów 100% Retail&Fashion, czyli głos branży modowej w pigułce.


Wirtualne ubrania staną się źródłem przychodu dla firm? Rafał Reif, który doradza największym firmom odzieżowym i obuwniczym w Polsce, dzieli się swoją wiedzą o cyfrowej modzie i wirtualizacji ubrań.

Marcin Ochnik o najczarniejszym scenariuszu dla marki. „Wszyscy z niepokojem patrzymy w przyszłość.” 

Marta Garbińska-Włodarczyk i Bartosz Larda w wywiadzie dla ELLE odpowiadają, czy transparentność i otwarte dzielenie się cenami produkcji z klientem opłaca się markom modowym.

.

Nowa kampania włoskiego domu mody Gucci podbija serca internautów. Występująca w niej modelka z zespołem Downa wzbudziła podziw i zainteresowanie.

Anna Radke, prawniczka mody podpowiada, z jakimi trudnościami muszą mierzyć się polskie marki, które chcą wejść na zagraniczny rynek oraz jakie wymogi musi spełniać marka, aby mogła wpisać się w nurt odpowiedzialnej mody?

Cele i plany rozwoju grupy LPP. Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes LPP mówi o zadowalających efektach działań wspierających rozwój kanału sprzedaży online. 

.

Karolina Gruszecka rozmawia z Magdą Wińską o rosnącym trendzie na modę vintage. Posłuchaj podcastu „Wybory Karli” przygotowanym przez „Vogue Polska”.