fbpx

Adam Wysocki

LVL UP MEDIA

Adam Wysocki pracuje w branży interaktywnej od kilkunastu lat starając się wychodzić poza utarte schematy szukać  nowych rozwiązań. W Adnecie szukał nowych efektywnych formatów reklamowych. W IMP budował jeden z pierwszych systemów e-mailingowych. W NEXT (Starcom) realizował  trudne, innowacyjne i ciekawe projekty, które zdobywały nagrody na konkursach Effie i Media Trendy. Później współtworzył w K2 Media zespół pasjonatów, którzy rozwijali nowatorskie podejście do modelowania atrybucyjnego. Dziś chce sprawić by reklama digitalowa była pożądana przez jej odbiorców dzięki wykorzystaniu danych i precyzyjnej komunikacji. W tym celu powołał do życia agencję mediową LVL UP MEDIA działającą w ramach Loyalty Point. 

 

Adam Wysocki jest też autorem licznych publikacji branżowych i naukowych z zakresu reklamy internetowej. W czasie swojej kariery miał okazję wielokrotnie występować na Forum IAB, konferencjach K2, forum Dyrektorów marketingu, konferencjach naukowych i zagranicznych jak IAB Hungary, czy Google Agency Day CEE.  Przez 4 lata prowadził zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, przez 4 lata na podyplomowych studiach Reklamy i Promocji na SGH.