fbpx

Aleksandra Morawska-Wagner

PBS

Aleksandra Morawska-Wagner – Head of the Research Team PBS Sp. z o.o.

 

Absolwentka UG na kierunkach Socjologia oraz Filozofia. Certyfikowany trener na kierunku Train the Trainers ukończonym w WSB w Gdańsku. Autorka takich artykułów jak Elektroniczne oko. Kilka uwag o nadzorze, inwigilacji i tożsamości w Internecie oraz Etyczne pola minowe on-line.

 

Aleksandra Morawska-Wagner związana jest z badaniami od 2004. Zaczynała jako badacz potem jako kierownik zespołu badawczego prowadzi zarówno projekty ilościowe, jak i jakościowe dotyczące szeroko rozumianego Customer Experience. Autorka wystąpienia Z czym do Klienta? Czyli o dwubiegunowości CEX w ramach Konferencji „Podróż przez doświadczenia”.

 

Jej główni klienci działają w sektorze odzieżowym, FMCG, finansowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym. Obszarem jej szczególnych zainteresowań pozostają badania jakości obsługi klienta.

 

100%Retail&Fashion