fbpx

Daniel Szulc

Data Science Logic

HEAD OF ANALYTICS / DATA SCIENTIST  
DATA SCIENCE LOGIC (LOYALTY POINT)

 

Od blisko 10 lat zawodowo związany z analizą danych. Doświadczenie zdobywał w organizacjach takich jak Royal Bank of Scotland i KPMG. 

 

Profesjonalista z doświadczeniem w stosowaniu machine learning do optymalizacji biznesu. Ekspert w tworzeniu modeli scoringowych wspierających targetowanie komunikacji marketingowej dla dużych baz konsumentów. Zwolennik całościowego spojrzenia (przez pryzmat danych) na doświadczenie i relację konsumenta z marką. 

 

Pracował między innymi dla takich klientów jak IKEA, Smyk, Decathlon, CCC.

 

Otwarty na poszukiwanie coraz to nowych sposobów w jakie dane mogą przyczyniać się do rozwoju biznesu. Każdego dnia udowadnia, że data science i machine learning to nie tylko chwytliwe hasła ale narzędzia przy pomocy których można rozwiązywać realne problemy biznesowe i wspierać realizację celów każdej organizacji.